nářadí Kryštof

pro profesionální autotechniku

DN 6F

Dílenské nářadí pro demontáž a zpětnou montáž ložiska předního kola na automobilu i mimo vozidlo, včetně vylisování poloosy z unašeče kola pro vozy Škoda, Škoda Fabia, nová Fabia, Škoda Roomster, Volkswagen Polo a Seat Ibiza

Technický popis:


1: Příruba včetně šroubu pro vylisování a nalisování ložiska
je ocelová, masivní konstrukce, šroub je z kvalitní oceli TR 26x5, vyroben beztřískovým obráběním. Typ tohoto šroubu byl zvolen pro jeho značný přenos síly a velký posuv na jednu otáčku. Hlava šroubu je tepelně zušlechtěna a opatřena kroužkem zabraňujícím sesmeknutí klíče. Tělo šroubu má průměr 26 mm – zajišťuje samostředění šroubu v náboji kola.

2: Zajišťovací kroužek
je ocelový, masivní konstrukce, opatřen pouzdrem s pojistnou kuličkou, povrchově rádlován, tepelně zušlechtěn.

Průřez otočným čelem šroubu

 

3: Příruba včetně šroubu pro vylisování poloosy
je ocelová, masivní konstrukce, šroub M26x2. Šroub je vyroben z kvalitní oceli, beztřískovým obráběním. Šroub je ukončen otočným čelem, čelo se otáčí na ložiskové kuličce. Na základové desce je uchyceno masivní kotvící oko. Hlava šroubu je opatřena kroužkem zabraňujícím sesmeknutí klíče.





Průřez lisovacím pouzdrem

4: Lisovací pouzdro
je vyrobeno z oceli, dobrou točivost při zatížení zajišťuje kuličkové axiální ložisko. Pouzdro je rozebíratelné.

5: Opěrný kroužek vyroben z kvalitní oceli, opatřen pouzdrem s pojistnou kuličkou.

6: Opěrný třmen pro vylisování ložiska
vyroben z kvalitní oceli, masivní konstrukce. Vodící čepy tepelně zušlechtěny – broušeny. Závit vyroben beztřískovým obráběním, stahovací matice tepelně zušlechtěny.

7: Opěrný třmen pro nalisování ložiska
vyroben z kvalitní oceli, masivní konstrukce. Vodící čepy tepelně zušlechtěny – broušeny, závit vyroben beztřískovým obráběním, stahovací matice tepelně zušlechtěny. Třmen je opatřen paticí pro uchycení do svěráku.

8: Rozpěrný klínek třmenu otočného čepu vyroben z kvalitní nástrojářské oceli - tepelně zušlechtěn.

9: Čep pro uchycení otočného čepu vyroben z oceli a opatřen paticí pro uchycení do svěráku.