nářadí Kryštof

pro profesionální autotechniku

DN 1 A

kompresmetr pro benzínové motory

Návod k použití:

A. prodlužovací nástavce přítlačné
Zvolíme prodlužovací nástavec, spojíme s manometrem rychlospojkou.
Rychlospojku v ose spojovacího nátrubku nasuneme na nátrubek. Přesuvný kroužek rychlospojky musí být vždy v poloze odemknuto (mezi čelem přesuvného kroužku a dorazovým kroužkem je mezera asi 2 mm), není-li v této poloze, kroužek přesuneme. Přesuvný kroužek musí být volně pohyblivý (neblokujeme ho prsty). Po dosažení mezní hodnoty se kuličkový zámek automatický zamkne. Přesuvný kroužek se opře o dorazový kroužek. Rozpojení provedeme přesunutím přesuvného kroužku do výchozí polohy.
Do otvoru po demontované zapalovací jednotce, zasuneme gumový kužel. Přes manometr přiměřenou silou ruky kužel přitlačíme tak, aby těsnil. Motor protočíme pomocí startéru.
Kompresmetr vyjmeme z otvoru zapalovací jednotky, překontrolujeme naměřený tlak. Vynulování tlaku provedeme stisknutím odvzdušňovacího ventilku č. 2.

B. adaptér zapalovací jednotky s použitím prodlužovací hadice
Překontrolujeme závit a gumový „O“ kroužek, musí být zbaven veškerých nečistot. Závit a gumový „O“ kroužek mírně potřeme olejem. Prodlouženým goa klíčem adaptér zašroubujeme do otvoru zapalovací jednotky. Dotáhneme mírnou silou (stahujeme pouze gumový „O“ kroužek), další stahování je nežádoucí, ničí pouzdro těsnění.
Připojení vysokotlaké hadice: rychlospojku pootočíme tak, aby šestihran v pouzdru rychlospojky se volně nasunul na šestihran spojující nátrubek a adaptér. Hadici spojíme rychlospojkou, postup jako u bodu A. Připojíme manometr rychlospojkou jako u bodu A.

C. adaptér zapalovací jednotky - použití pro nepřístupná místa
Adaptér spojíme s hadicí mimo otvor zapalovací jednotky, postup bod A a B. Zašroubujeme do otvoru zapalovací jednotky pomocí ohebné hadice. Po zašroubování připojíme manometr rychlospojkou jako u bodu A.