pro profesionální autotechniku
Detail čela šroubu s axiálními
ložisky
1: šroub M26x2
je zhotoven z kvalitní oceli, závit vyroben beztřískovým obráběním, hlava šroubu má vnitřní šestihran OK17 v celé délce provrtán otvor
průměr 12. Čelo šroubu je otočné, vybaveno dvěma axiálními ložisky. Ložisko pro vylisování, ložisko pro zpětné nalisování (viz detail průřez čela šroubu).
2: vrchní příruba je masivní konstrukce, vyrobena z kvalitní oceli.
3: středící kruh je masivní konstrukce, vyroben z kvalitní oceli
Detail upínacího třmenu s vyrovnávacími šrouby
4: upínací třmen
je masívní konstrukce, celek vyroben z kvalitní oceli, stahovací matice a šrouby tepelně zušlechtěny, závit vyroben beztřískovým
obráběním
5: vyrovnávací šrouby
čela vybavena speciálním dorazem (viz. řez upínací třmen s vyrovnávacími šrouby) šrouby i dorazy jsou tepelně zušlechtěny
Detail matice šroubu zpětného nalisování
6: šroub M12x1,5
pro zpětné nalisování silenbloku, závit šroubu vyroben beztřískovým obráběním, matice šroubu vybavena axiálním ložiskem
7, 8: pouzdra pro vylisování a nalisování
mají vnitřní tvar dle typu silentbloku, pro který jsou určena. Násuvná část na otočné čelo šroubu je
opatřena gumovým „O“ kroužkem zabraňujícím nežádoucímu uvolnění.
Nářadí se dodává v kazetě z tvrdé překližky nebo volně balené v kartonovém
obalu.